PKPM Software di Cuncepimentu Strutturale

Press Center 2

PKPM software di cuncepimentu strutturale: U software di cuncepimentu strutturale PKPM hà un vantaghju assolutu in l'industria di cuncepimentu naziunale, cù decine di migliaia di utenti è una quota di mercatu di più di 90%, è hè diventatu oghje u sistema CAD u più adupratu in Cina. Mantene u seguitu cù i bisogni di l'industria è aghjusta i standard, è sviluppa continuamente prudutti di software chì anu un grande impattu annantu à l'industria. Di conseguenza, u software naziunale cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti hà occupatu a pusizione di punta in l'applicazione è a tecnulugia di l'industria di cuncepimentu strutturale di a Cina dapoi più di deci anni. Risponde à i bisogni di u rapidu sviluppu di l'industria di e costruzioni di a Cina in una manera puntuale, migliora significativamente l'efficienza di u cuncepimentu è a qualità, è face cuntribuzioni impurtanti à a realisazione di l'ubbiettivu di "Abbandunà u Cunsigliu di Disegnu" presentatu da u Ministeru di l'Alloghju è di l'Urbanità -Sviluppu Rurale di a Republica Populare Cinese.

In l'ultimi anni, l'Istitutu di u Software hà fattu assai espansioni in i campi di a cunservazione di l'energia di e costruzioni è di a custruzzione verde, è hà ghjucatu un rolu impurtante in a cunservazione di l'energia, a conservazione di l'acqua, a cunservazione di a terra, a cunservazione di u materiale è a prutezzione di l'ambiente. U software di cuncepimentu è di valutazione è di analisi di risparmiu energeticu di l'edificiu sviluppatu da noi hè statu popularizatu per copre a maiò parte di u paese è hè u primu è u più utilizatu software di cuncepimentu di risparmiu d'energia. In u 2005, avemu vintu u sicondu premiu di u Progressu Scentificu è Tecnulogicu Huaxia. In termini di pianificazione è risparmiu di u terrenu, avemu trè dimensionipianificazione di l'area residenziale è software di cuncepimentu, tridimensionale sole software d'analisi, ingegneria di u situ è ​​software di calculu di u travagliu di i terreni. In termini d'ambiente, avemu un software di cuncepimentu di giardinu, software di calculu è simulazione di l'ambiente di u ventu, è un sistema di calculu è analisi di u rumore ambientale. Avemu ancu un software di cuncepimentu architettonicu classicu cinese, un software maestru di mudellazione architetturale tridimensionale è un software di cuncepimentu di decorazione architettonica.

Basatu nantu à u mercatu domesticu, esploremu attivamente i mercati di software oltremare. Oghje ghjornu, u standard britannicu è e versioni standard americane sò stati sviluppati è sò entrati in i mercati di Singapore, Malesia, Corea di u Sud, Vietnam è altri paesi è ancu e regioni di Hong Kong è Taiwan, facendu di u software PKPM un pruduttu internaziunale è migliurendu a pusizione è competitività di u software naziunale in cumpetizione internaziunale.

Avà, PKPM hè diventatu un sistema di lugiziale di ingegneria di custruzzione à grande scala orientatu à tuttu u ciclu di vita di l'ingegneria di a custruzzione, chì integra custruzzione, struttura, attrezzature, cunservazione di l'energia, stima di u bilanciu, tecnulugia di a custruzzione, gestione di e costruzioni è infurmazione di l'impresa. Cù u so sviluppu tutale di u campu tecnulugicu, PKPM hà stabilitu una pusizione di punta unica in l'industria.

Nel corso di l'anni, l'Istitutu di u Software hà intrapresu successivamente i prughjetti naziunali di ricerca scientifica è tecnologica di u Sestu Pianu Cinquennale, di u Settimu Pianu Quinquennale, di l'Ottèsimu Pianu Quinquennale, di u Novu Pianu Cinquennale è di u Decimu Pianu Cinquennale è di 863 prughjetti, è hè sempre statu in prima linea di infurmatizazione di a custruzzione. Oghje, intraprende a ricerca naziunale di u Undicesimu Pianu Cinquennale è più di una duzina di 863 prughjetti. A causa di u so rolu rimarchevuli in a prumuzione di u prugressu tecnologicu di l'industria, l'istitutu di software hà vintu un secondu premiu per u prugressu scentificu è tecnologicu naziunale, trè terzi premii, è più di 20 primi à terzi premii per u prugressu scientificu è tecnologicu di u Ministeru di Custruzzione. I so prudutti principali sò stati classificati cum'è un eccellente software naziunale da uAssociazione di l'Industria di u Software China per parechji anni cunsecutivi.

L'istitutu di prugramma piglia à l'utenti servizii tecnichi di alta qualità è efficienti cum'è scopu fundamentale di u sviluppu di l'impresa. Avemu stabilitu ligami stretti cù u vastu numeru di utenti attraversu a rete di servizii tecnichi in tuttu u paese. Prestemu attenzione à u sviluppu di l'industria, ascoltemu l'opinioni di l'utenti, è furnemu à l'utenti versioni aggiornate di cuntenutu ogni annu, rispondendu cusì à i bisogni di u mercatu in una manera puntuale.


Tempu di posta: Oct-27-2020