Custruzzione Industriale

Custruzzione Industriale

L'impianti industriali ponu esse divisi in edifici industriali à un pianu è edifici industriali à più piani secondu i so tippi di struttura di custruzzioni.

A grande maggioranza di e piante in edifici industriali à più piani si trovanu in l'industria legera, l'elettronica, strumenti, cumunicazioni, medicina è altre industrie. I pavimenti di tali piante sò generalmente micca assai alti. U so cuncepimentu di illuminazione hè simile à quellu di a ricerca scientifica cumuna è di i laboratori, è i schemi di illuminazione fluorescente sò principalmente adottati. L'impianti di produzione in trasformazione meccanica, metallurgia, tessile è altre industrie sò generalmente edifici industriali à un pianu, è secondu e necessità di produzzione, più sò impianti industriali à un pianu à più campi, vale à dì impianti à più campi disposti in parallelu, è i campi ponu esse listessi o sfarenti cum'è richiesti.

Basatu nantu à a soddisfazione di certi requisiti di modulu di custru, a larghezza di l'edificiu (span), a lunghezza è l'altezza di a pianta à un pianu sò determinate secondu e necessità tecnologiche. Span B di a pianta: generalmente 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 36m, ecc. A lunghezza L di a pianta: menu di decine di metri, quant'è centinaia di metri. L'altezza H di a pianta: a bassa hè generalmente di 5-6m, è quella alta pò ghjunghje à 30-40m o ancu più alta. A portata è l'altezza di a pianta sò i fattori principali cunsiderati in u cuncepimentu di illuminazione di a pianta. Inoltre, secondu a continuità di a produzzione industriale è i bisogni di u trasportu di u produttu trà e sezzioni, a maiò parte di e piante industriali sò dotate di gru, cù un pesu di sollevamentu leggeru di 3-5t è un pesu di elevazione grande di centinaie di tunnellate.

Specificazioni di cuncepimentu

U standard di cuncepimentu di a pianta industriale hè formulatu secondu a struttura di a pianta. A cuncezzione di a pianta hè basata annantu à i bisogni di u prucessu tecnologicu è di e cundizioni di produzzione è determina a forma di a pianta.

Specifiche di cuncepimentu per e piante standard

I. U cuncepimentu di e piante industriali deve mette in opera e pulitiche naziunali pertinenti, uttene tecnulugia avanzata, razionalità ecunomica, sicurezza è applicazione, assicurà a qualità, è soddisfà i requisiti di conservazione di l'energia è di prutezzione di l'ambiente.
II. Questa specificazione hè applicabile à u cuncepimentu di impianti industriali di nova custruzzione, rinuvati è allargati, ma micca à e camere pulite biologiche cù batteri cum'è oggetti di cuntrollu. E disposizioni di sta specificazione per a prevenzione, l'evacuazione è l'installazione di lotta à l'incendiu ùn sò micca applicabili à a cuncezzione di impianti industriali di alta altezza è impianti industriali sotterranei cù una altezza di l'edificiu di più di 24m.
III. Quandu si utilizanu l'edifizii originali per una ristrutturazione tecnica pulita, u cuncepimentu di e piante industriali deve esse basatu annantu à i requisiti di a tecnulugia di produzzione, adattà e misure à e cundizioni lucali, trattarle in modu diversu, è fà pienu usu di l'installazioni tecniche esistenti.
IV. A cuncezzione di impianti industriali creerà e condizioni necessarie per l'installazione di a custruzzioni, a gestione di a manutenzione, i test è l'operazione sicura.
V. In più di l'implementazione di sta specificazione, a cuncezzione di e piante industriali deve ancu esse conforme à i requisiti pertinenti di e norme è specifiche naziunali attuali.

101

Prughjettu di Impianti di Produzione

102

Prughjettu di Conservazione Frigorifera è di Catena Frigorifica