Entità 3D3S Struttura di Custruzzione è Sistema di Disegnu

Centru di Stampa 3

3D3S a struttura in acciaiu a custruzzione solida è u sistema di disegnu sò principalmente destinati à u quadru di u portale di luce è a struttura di custru di più piani. Pò leghje u mudellu di cuncezzione 3D di u sistema di cuncepimentu 3D3S, leghje u mudellu di calculu 3D di SAP2000 o definisce direttamente a rete di colonne per inserisce u mudellu 3D. Fornisce tutti i tipi di forme cumuni di fasci è colonne per l'utenti da sceglie. Completa automaticamente u calculu di i nodi o verifica u calculu, classifica è numera i nodi è i tippi di barre, edita i nodi, aumenta / diminuisce / cambia i piatti di rinfurzamentu, modifica l'urganizazione è a taglia di i bulloni, modifica a dimensione di a saldatura, è torna à verificà u calculu per generà direttamente u fogliu di calculu di cuncepimentu di u node. è generate direttamente disegni di cuncepimentu preliminari strutturali, disegni di custruzzioni di cuncepimentu è dettagli di trasfurmazione secondu mudelli solidi tridimensionali

U sistema di calculu è analisi non lineari di l'azzaru 3D3S è di e strutture spaziali hè divisu in versione urdinaria è versione avanzata. A versione urdinaria hè adatta principalmente per qualsiasi struttura di sistema di bar composta da travi, aste è cavi. Pò esse adupratu per calculà a relazione non lineare di spostamentu di carica è a capacità di portu finale di a struttura, è l'analisi iniziale di truvà forma di statu è u calculu di u statu di travagliu di a struttura di pretensione, cumpresu a ricerca di forma è u calculu di u sistema di canna à cavu , sistema di fasci di cavu, sistema di rete à cavu è sistema mischju, u calculu di e caratteristiche di flussu di a struttura di a barra, u calculu di e caratteristiche dinamiche strutturali è u calculu di a storia dinamica di u tempu. A versione avanzata include tutte e funzioni di a versione urdinaria, è pò ancu calculà, analizà è visualizà tuttu u prucessu di custruzzione di u sistema strutturale. U passu di custruzzione è i so membri currispundenti, articulazioni, carichi è cunfini ponu esse definiti arbitrariamente per compie u calculu non lineare di tuttu u prucessu. E cundizioni attuali in custruzzione cum'è l'aghjurnamentu di e coordinate di u node, a tensione attiva di i cavi è u nulu di supportu causatu da a deformazione in u prucessu di custruzzioni ponu esse cunsiderate.

U sistema di disignu è disegnu di struttura ausiliaria 3D3S pò cuncepisce è verificà fundazione indipendente, striscia di fondu, trave di struttura in acciaio, colonna di struttura in acciaio, supportu di struttura in acciaio, pavimentu compositu di piastra d'acciaiu profilatu, trave compositu è ​​trave di gru di travagliu chjucu è mediu. Pò dinò generà direttamente fogli di calculu è disegni AutoCAD di cuncepimentu è di custruzzione. Per a corsa diretta è a rotazione di scale in acciaio, i disegni di custruzzioni AutoCAD ponu esse generati direttamente secondu i parametri di ingressu.


Tempu di posta: Nov-02-2020