Categoria di pianta industriale
Introduzione
Pianta industriale: si riferisce à tutti i generi di edifizii direttamente aduprati per a produzzione o sustene a produzzione, cumpresi attelli principali, edifici ausiliari è facilità ausiliarie. Piante in industrie, trasporti, cummerciu, custruzzioni, ricerca scientifica, scole è altre unità seranu incluse. à l'attelli aduprati per a produzzione, e piante industriali includenu ancu i so edificatori ausiliari.
L'attellu industriale pò esse divisu in bastimentu industriale à un pianu è bastimentu industriale à più piani secondu u so tippu di struttura di custru.
A grande maggioranza di e costruzioni industriali à più piani si trovanu in l'industria leggera, l'elettronica, l'instrumentazione, e cumunicazioni, a medicina è altre industrie. Stu tipu di pavimentu di fabbrica ùn hè generalmente micca assai altu, è u so cuncepimentu di illuminazione hè simile à l'edificii cumuni di laboratori di ricerca scientifica, è a maiò parte di elli adopranu schemi di illuminazione di lampade fluorescenti.Le piante di produzione in u machining, metallurgia, tessile è altre industrie sò generalmente à un pianu edifizii industriali, è sicondu i bisogni di a produzzione, più d'elli sò impianti industriali à un pianu di più piani, vale à dì, impianti à più fasce disposti in parallelu accantu à l'altru. Ogni span pò esse uguale o diversu cum'è necessariu.
A larghezza (span), a lunghezza è l'altezza di a fabbricazione à un pianu di fabbrica sò determinate secondu i requisiti tecnologichi nantu à a basa di soddisfà certi requisiti di modulu di custru. U span di a pianta B: Generalmente 6, 9, 12, 15, 18, 21 , 24, 27, 30, 36m ....... A lunghezza di l'attellu L: almenu decine di metri, parechje centinaie di metri. L'altezza di a pianta H: a bassa hè generalmente 5 ~ 6m, è quellu altu pò ghjunghje à 30 ~ 40m, o ancu più altu.La portata è l'altezza di l'attellu sò i fattori principali cunsiderati in u cuncepimentu di illuminazione di l'attellu.In più, secondu a continuità di a produzzione industriale è i bisogni di u trasportu di u produttu trà sezzioni, a maiò parte di e piante industriali sò dotate di gru, chì ponu elevà pesi leggeri di 3 ~ 5t è grandi di centinaie di tunnellate.
A specificazione di cuncepimentu
U standard di cuncepimentu di l'attellu industriale hè basatu annantu à a struttura di l'attellu, è a cuncezzione di l'attellu determina a forma di l'attellu secondu e necessità di u prucessu tecnologicu è e cundizioni di pruduzzione.
Specificazione standard di cuncepimentu vegetale
1. A cuncezzione di e piante industriali deve esse realizata in cunfurmità cù e pulitiche è e linee guida pertinenti di u Statu, esse tecnulugicamente avanzata, economicamente raziunale, applicabile in modu sicuru, assicurà a qualità, è esse conforme à i requisiti di conservazione di l'energia è di prutezzione di l'ambiente.
2. Questa specificazione si applica à a cuncezzione di impianti industriali di nova custruzzione, ricostruita o espansa, ma micca à a stanza pulita biologica cù batteri cum'è oggettu di cuntrollu.Le disposizioni di stu Codice in quantu à a prevenzione, l'evacuazione è l'installazione di lotta à l'incendiu ùn sò micca applicabili à a cuncezzione di impianti industriali in alta altezza è impianti industriali sotterranei cù una altezza di custru di più di 24 metri.
Articulu 3 quandu l'edificiu uriginale hè adupratu per a trasformazione di tecnulugia pulita, a cuncezzione di l'attelli industriali deve esse basata annantu à i requisiti di u prucessu produttivu, adeguà e misure secondu e cundizioni lucali, trattà altrimenti, è fà pienu usu di l'installazioni tecniche esistenti.
A cuncezzione di attelli industriali creerà e condizioni necessarie per a custruzzioni, installazione, manutenzione, gestione, test è operazione sicura.
A cuncezzione di l'installazione industriale deve rispettà i requisiti pertinenti di e norme è specifiche naziunali attuali in più di l'implementazione di stu codice.
Sei, a pianta industriale hè cumposta da un edifiziu indipendente (attellu), è un edifiziu indipendente (dormitorio), a distanza trà i dui edifici hè di 10 metri, u più vicinu micca menu di 5 metri, per eliminà l'accettazione di qualificati qualificati .U rapportu di a superficia di u pavimentu di u pavimentu di un edifiziu hè 1: 3.