Tecnulugia di Software CAD

Press Center 1

Tecnulugia di Software CAD: Cum'è un successu eccezziunale di tecnulugia di ingegneria, a tecnulugia CAD hè stata ampiamente aduprata in vari campi di cuncepimentu di ingegneria. Cù u sviluppu è l'applicazione di u sistema CAD, u metudu tradiziunale di cuncepimentu di u produttu è u modu di produzzione anu subitu cambiamenti profondi, resultendu in enormi benefici sociali è ecunomichi. Attualmente, i punti di ricerca di a tecnulugia CAD includenu cuncepimentu concettuale aiutatu da computer, cuncepimentu cullaburativu supportatu da computer, immagazzinamentu massivu di l'infurmazioni, gestione è recuperu, ricerca di metudi di cuncepimentu è prublemi cunnessi, supportu per u cuncepimentu innovatore, ecc. Si pò prevede chì ci serà un novu saltu in tecnulugia è un cambiamentu di cuncepimentu in listessu tempu [1].

A tecnulugia CAD hè stata in continuu sviluppu è esplorazione. L'applicazione di a tecnulugia CAD hà ghjucatu un rolu in a migliurà l'efficienza di cuncepimentu di l'imprese, ottimizendu u schema di cuncepimentu, riducendu l'intensità di u travagliu di i tecnichi, accurtendu u ciclu di cuncepimentu, rinforzendu a standardizazione di cuncepimentu, ecc. Sempre più persone si rendenu contu chì CAD hè un grande produttività. A tecnulugia CAD hè stata ampiamente aduprata in macchinari, elettronica, aerospaziale, industria chimica, custruzzioni è altre industrie. Cuncepimentu concurrente, cuncepimentu in cullaburazione, cuncepimentu intelligente, cuncepimentu virtuale, cuncepimentu agile, cuncepimentu di ciclu di vita pienu è altri metudi di cuncepimentu rapprisentanu a direzzione di sviluppu di u mudernu modu di cuncepimentu di u pruduttu. Cù u sviluppu ulteriore di l'intelligenza artificiale, multimediale, realtà virtuale, informazioni è altre tecnulugia, a tecnulugia CAD hè destinata à sviluppà versu l'integrazione, l'intelligenza è a coordinazione. A tecnulugia CAD CAD è CIMS deve piglià una strada passu à passu cù u cummerciu elettronicu cum'è scopu. Partendu da l'internu di l'impresa, a gestione integrata, intelligente è in rete hè realizata, è u cummerciu elettronicu hè adupratu per francà e fruntiere di l'impresa per realizà a vera catena di fornitura agile di fronte à i clienti, in l'impresa è trà fornitori.

Tuttavia, u software CAD hè adupratu solu cum'è software di post-trasformazione in a cumpagnia, cum'è un strumentu impurtante per a post-editazione è u disegnu di l'uscita di disegni, è u cuncepimentu stessu hè cumpletatu da altri software di cuncepimentu.

suol-1-1-1

Tempu di posta: Oct-27-2020